sabato 28 gennaio 2012

Salento Lecce mükemmellik hiç zeytinyağı piyasası olmadığı için?

Salento Lecce mükemmellik hiç zeytinyağı piyasası olmadığı için?










Şubat 2012 yılında Salento Lecce zamanki sahne gördüm. 1 gram zeytin 100 bin 20 Euro fiyat çok az olduğu için zeytin hasat, bitti ağaçların 9milioni bazı düşmüş ve ürün yer kaldı! Zaten bir zeytin veya ogliarola Lecce Cellina di Nardo zeytin bir ton elde etmek için bir gram ağırlığında, onlar 100 bin toplamak gerekir. 20 € zeytin bir ton! Bu delilik! Ama çılgın sızma zeytinyağı bir şişe 2,50 € büyük perakende zincirlerinde satılıyor olmasıdır!







Salento Lecce değer ve zeytinyağı çok az diye mi?



2001 yılında George Akerlof Ekonomi Nobel Ödülü bilgilere erişim için olduğunu anlamak için. Kim bu bilgileri temas beni koymak? Bu Başkan Lamberto Baccioni Agrivision Ltd oldu Akdeniz Tarımsal Araştırma Enstitüsü Valenzano (Bari) olarak 25 Ocak 2012 son teması "zeytinyağlarının 's duyusal işlevi teknolojinin etkisiyle bir sunum yaptı ki http://www.agrivision.it/ mükemmellik ".







Biz Avrupa'nın Araplar



Bu Araplar bir bir Arap için rip off vermek imkansız olduğu noktaya zırhlı alış ve satış sistemi yerine konmuştur gibi görünüyor. Bu en düşük fiyat mümkünse minimum fiyat satın almak ve satmak. Anladın mı? Tüm Araplar satın almak ve satmak ürünlerin kalitesiz çok düşük fiyatlarla ama bunların hiçbiri bir rip-off olduğunu sanmıyorum. Bir yakalama olarak? Onların bir alt ürün için yüksek bir fiyat ödedik! Bu durumda neden bilmek ister misiniz? O, George Akerlof var öğrendim ve Ekonomi için bir Nobel ödülü kazandı. Çok düşük fiyatlarla mal yoksul satış nedeni "asimetrik bilgi" yer almaktadır.





Bilgi asimetrisi ne olduğunu?



George Akerlof arz ve Salento Lecce zeytinyağı adapte olacağını talep arasındaki bilgi asimetrisi ilişkisi nitelendirdi. Salento Lecce mükemmel yeterli, ya da yeni kötü olanı farklı kalitede zeytinyağı teklif satıcıları vardır. Zeytinyağı Alıcılar mükemmel veya kötü yeterli veya ne ne petrol bilmiyorum yağın kalitesi hakkında bilgi yoktur. Ve bizim durum değil mi? Ve 'ne Salento Lecce oluyor değil mi? Petrol piyasası kaybolur: Peki, her yıl olur biliyorum! Zeytinyağının kalitesi belirsiz olduğunu ve artık pazar Yani Salento Lecce gibi, burada zeytin yerde kalır bulunuyor! Anladın mı?



Onlar yakalamak almaya korkuyorlar!



Zeytinyağı satıcı burada başka bir şey dürüstlük ile çarpılır güç hiçbir güvenilirlik, olduğu gibi Kısacası, yakalamak almamak alıcı satıcı fiyat inmesi güçleri olmasıdır. Anladın mı? Zeytinyağı satıcıları güvenmiyorum! Bunun yerine, alıcılar KOOP reklam "KOOP sensin!" Burada hissediyorum güvendiğiniz ve gıdalar kullanıldığında 3.50 Euro ve zeytinyağı ödediğiniz onlar inanıyoruz olduğu mükemmel zeytinyağı KOOP satıyor budur. Bu yüzden ve mükemmel zeytinyağı da nasıl tanıyacaklarını biliyorlar ben, biz sonuç, bu € 3,50 maliyeti ne kullananlar onlar tercih zeytinyağı satın almak asla olduğunun farkındayız bu saat Salento PAZAR HAS DEĞİL!



Ne yapmalıyız?



Biz "Salento Lecce zeytinyağı mükemmellik için pazar yoktur Neden?" Sorusuna cevap olarak ilk adımı attık. Bu pazar itmek var ise Salento Lecce 9milioni bir ormanın 85 bin hektar üretim ve gelir zeytin ağaçları oluşur anlıyorum. Herkes zeytinyağı bir uygun fiyata satılmaktadır ise ülkemizin bu büyük mirası Salento Lecce zeytin ağaçlarının orman tüm 220 bin sahipleri için zenginlik haline olacağını bilir. Ama bu başka bir hikaye ve sonraki yazılı olarak size söylüyoruz.



Antonio Bruno

Nessun commento:

Posta un commento