giovedì 17 novembre 2011

רנצו שמן זית כדי להתגבר על בעיות של Salento

רנצו שמן זית כדי להתגבר על בעיות של Salento




בימים אלה הוזמנתי מספר פעמים על ידי מנהל צ'זארה Telerama Vernaleone לדון עם אורחים אחרים, שמן זית כתית. הצופה חיבה, עורך הדין. מריו ניקולטי מ Parabita, אין סיבה למה הוא נאלץ לחפש שוב במסעותיו לעיר Lecce, האמת היא שהתמונה הרבה עצוב הזיתים נופלים מהעצים, נותרים להירקב האדמה בלי שאף אחד לאסוף. ממש חבל! למרות הדימוי הזה נפוץ מאוד היום למי סיכון לרחובות Salento ב Lecce.



די Morciano Leuca, זיתים נקצרים מן העצים (sprue)

האם זה לא המקרה Morciano di Leuca ארבעה שלבים של סנטה מריה די Leuca שם בנו הרומאים על japigeo הצוק מקדש המוקדש מינרווה אלת. הנה אנתוני רנצו, שהוא גם הנשיא של האתר Pro של Torre Vado, בעל ניסיון של הטכניקה טיפוח זית המשתרע חמש שנים מעכשיו, ואני תפרסמו אותה לידיעת העמיתים ומדענים בחקלאות.



גידול הזית "בר קיימא"

בינתיים, חברו של אנטוניו אמר לי שהוא כיום חמש שנים מטע הזיתים שלו לא עובד או דשנים כימיים או לשלוט עשבים, חומרי הדברה חומרי הדברה או טיפולים.



(Spruatura) אוסף זיתים על ידי רנצו

כשהם מגיעים בתחילת אוקטובר יצא לקרן מלא עצי זית של ogliarola מגוון Lecce שבו שתי קבוצות כל אחד מורכב של גבר ושתי נשים לאיסוף זיתים מהעץ (spruatura) שלו.

אדם יפעל מקצרה כי שביתות על ענפי העצים עם מגרפות המופעלות באופן מכני באופן להפוך את הנפילה זיתים ברשתות האוסף. יכולתי לראות את עצמם שמדובר מהר מאוד פורה, מר אנתוני הבטיח לי שזה עדיין סביר. זה גם לא להרוס את הזרדים של עצים או שיש נזק לעץ באמצעות ראשי עשוי מהחומרים האחרונה (סיבי פחמן מסרקים או שרף אלסטי מאוד) אשר לאסוף את הזיתים מבלי לפגוע במפעל.

המסיק כי ליפול ברשת כי הוא תחת הקרנה של העץ מתבצעת על ידי שתי נשים.



מקצרה בעלת אורך שאינו מאפשר לו לקום על גבי חופה של זית

עבור הענפים הגבוהים ביותר, שם הם לא מקבלים את dell'abbacchiatore הזרוע, כאן הוא מר רנצו לנכון להתערב עם שפוע בתנועות ניסור. מר. אנטוני הורה המפעיל לחתוך ענפים, כי הם גבוהים מספיק, כי היא אינה יכולה להיות מושגת על ידי המוסקים לא יכול להיות מסולק מן העץ. אחרי הקיצוצים השונים של התוצאות הסופיות של שמן עץ נמוך החופה.



מסיק הזיתים מהענפים לחתוך

ענפי לחתוך עדיין המון זיתים ומסיבה זו הם הוכנו כראוי פירות יער עם ענף. אני אישית עדים להכות את ענף הזית במקום צמיג dell'abbacchiatore ואני שנצפה את המהירות של המבצע הזה. למעשה, כמה שניות תחת המכות של ענף זה נראה כמו שוט, נפילת זיתים ברשת הקרנת לשים מתחת לעץ.



קומפוסט עלה

מתוך הענפים הם גזם עלים להסיר חלק מהם הוא ניזון על ארנבות, אשר אנו מתייחסים בכתבה אחרת שלי, וחלק אחר הוא קבור בבסיס הגזע להפוך דשן אורגני אמיתי.



המאבק נגד זבוב הזית הומצא על ידי אח שלו אנטוניו

אחיו של רנצו אנטוניו היה דיקן בית הספר ואת פרופסור לפילוסופיה באוניברסיטת Salento. הוא אמר שיש לו עץ אפרסמון שבכל שנה הוא הותקף על ידי זבוב. הפרי האדום היפה שכולנו מעריצים בעונה זו היו בלתי אכיל. אותו דבר קרה עם הדר. עבור עצים אלה פרופ 'רנצו יש למצוא דרך לא לקבל התקפות של חרקים אלה. פרופ. רנצו לקח בקבוק פלסטיק של אלה המשמשים לייצור יין, לקח מעט מאוד מים Rogora אשר כולנו יודעים הוא dimethoate או dimethoate או מחלקה של חומרי הדברה אורגנו.

מאז היא פעילה neurotoxic, מזיקה לבני אדם באמצעות מגע, בליעה משאיפת ועור כולנו יודעים שאנחנו לא יכולים להשתמש בו על פירות או זיתים כי זה רעלים על עצמנו ועל אנשים שאכלו את הפרי כי שמן הזיתים מטופלים.



רנצו משם את החרקים באמצעות ריח רע של Rogor

למעשה, פרופ 'רנצו היא העצים, את הפירות, ואחר כך, עם קוטל חרקים זה חזק, אבל מכניס את זה עמוק כובע בקבוק פלסטיק ולהשאיר אותו ללא תלוי עץ. ובכן גם לימונים או חאקי, תפוזים, מנדרינות עשויים חרקים לחיות! ניצחון מבלי שעשה שימוש בנשק! אותו הדבר קרה לזיתים.

אתה מבין? אין טיפול נגד זבובים! רק בקבוק 3 ליטר מפלסטיק עם כמה עשרות גרמים של מים Rogor קצת אשר מספיקה רק כגורם מרתיע למזיקים.



מסקנות

אני רק דיווחו על מה אני אמרתי ומה אני הנצפה. אני אבדוק את העניין בעקבות הטכנולוגיה של פרופ '. רנצו, ואני יכול לומר לסיכום כי עד שיוכח אחרת, זו של האחים רנצו נראה כי טכניקה הטיפוח של שמן הזית מתוך מאוד "אורגני" ללא כל סוג של זיהום כימי. איכות בריא הגבוהה ביותר של עצי זית של רנצו האחים מגוון יחיד של זית ogliarola Lecce. הטכניקות שתיארתי לקבל טעם המוצר הסופי גדול וייחודי איכות. זה שאני חושב שהוא אפשרי שילוב של שניהם בתקופה תקין של איסוף ועיבוד של זיתים, הן חומציות נמוכה מאוד מאפיינים organoleptic וחושית שהופכים אותו לייחודי.

אני מבין את המילים שלי ישקפו את כל הקולגות ומפיקים אשר לאמץ את השיטות הקלאסיות. אני מצפה התנגדות מהם כדי להתחיל דיון העוסק זה אפשרי או טכנולוגיות אחרות כדי להתגבר על הקשיים של המגזר גדל זית של Salento.



אנטוניו ברונו

Nessun commento:

Posta un commento