domenica 30 gennaio 2011

Bu Istituto Tecnico agrario di Lecce

Bu Istituto Tecnico agrario di Lecce


Anthony Bruno





Guido daveti



Guido Baldini Tarım Technical Institute "John Presta" Lecce ve benim dün hem akademik yıl 1976-1977 Tarım, Bari Üniversitesi, Fakültesi, şimdi öğretir benim sınıf arkadaşım, öğrenciler oldu oryantasyon gün katılmakla denilen, ebeveynler ve çocuklar öğrenmek ve Tarım Teknik Enstitüsü'nün eğitim sunmak olduğunu anlamak geldi.



Bana ve Cupa Vadisinde Rori Mason



Islah sırasıyla Konsorsiyumu temsil Ben ve Horace Mason, "Ugento onları Fogg" Arneo ve Lecce, S. yola yürüdü Lama olarak Pietro ve Lecce, Hani ilçesinde sadece bir kilometre sonra, okul orada ortaya çıktı. yapı Salento kırsal dalmış olması ve Rudiae antik kenti kazılarında yerleştirilir iyi bak. tarım peyzaj bu parça ve yüzyıllardır bilinen "Valle della Cupa" bir elmas gibi ayarlandığında iyi terim "Cupa" Salento, Calabria 3 ana lehçelerde anlamına geldiğini bilmek için büyük bir beceri ile çeşitli yazarlar tarafından tarif edilmiştir - güney ve genel olarak, bir şey, derin, içbükey gömülü.



Tarih dell'Agrario Lecce



Bu okulun Glorious gelenekler, kökeni geri 1870 için tarih ne zaman 1877 yılında Pratik Tarım Kraliyet Okulu "nda 1879 yılında ve" Okul-ev "haline getirilmiştir" ev ", kurma başkenti il genel meclisi. 1882 yılında John Presta, onsekizinci yüzyıl Gelibolu çok yönlü ve seçkin bir bilim adamı adına ithafen verilmiştir.

1923 yılında, okul ve "Royal Ziraat Mektebi" olarak 1931 yılında, yüksek öğretim kurumları okullar dönüştüren tarım reformu şu hale bir "Royal Agricultural Teknik Enstitüsü." Savaştan sonra okul "Istituto Tecnico agrario Statale" nin bugünkü adını almıştır.

Ve "1880 yılında satın alınmıştır iyi okul, okulda kullanım için bunları sunmak için 33 hektara Rusch ve Panareo toplam satın il Estates, birlikte, 1 / 16 yüzyıl Capuchin manastır oldu. Onlar o okul binası çiftlik Panareo bağlı tesisler için çeşitli eklemeler ve değişiklikler uygulanır.

ikinci bir bina şimdi derslik evler kasaba, bitişik, ilk binada ise cumhurbaşkanlığı, idari ofisler ve laboratuvarların 60 tamamlama olarak.



Virginia eski öğrencileri Presta Inguscio tarafından kurulan



öğrenci grupları biraraya getirerek tam ortaya çıkmıştır facebook var. Grup LECCE TARIM TEKNİK ENSTİTÜSÜ DAHA denir ... nasıl ????????? Ve Virginia Inguscio San Cesario di Lecce doğumlu kurucusu yazdı: "biz alıyoruz, çünkü odak gruplar halinde hissedilen var bir sürü ':) Bu grup aynı zamanda eski güzel günleri hatırlamak için bir yoldur bizim Kurum ama dört kedi vardı biz biraz büyük anılar bıraktığı yerden dünyadan izole! Erkek katılmak :)))))". Bugüne kadar 186 kişi katıldı.



St Anna Marasco verin



San Donaci Anna Marasco "Sn son iki yıldır, m yazar ama dün gibi görünüyor. Ben tekrar o anları yaşamak gibi görünüyor. Prof Martin de benart. Exc. . Kaç anılar. Ben 2yo tempo.fu fantastik döndürebilseydim. Hayır dimentikerò asla. Keşke bir akşam prof ve öğrenci organize olabilir. "

Biyolog Julie Powell



ve Julie Powell ile devam şimdi yazıyor bir biyolog şudur: "Ahhhh Ben efsanevi ada Tarımsal ... ne kadar özlediğini mutlu =)"



Mark Gerardi ve "çok iyi"



Işareti Gerard erkek FİRMA BUGÜN! "Ve biz gezme gittik" Çok da profesör olarak ne zaman ve FRANCO dedi iyi "yazıyor ....

olayı çok iyi ve daha anda kayboldu şekilde okul Lecce (yürüyerek) birlikte iken. De seni ve okula geldiğinde kırmızı Capone'un nokta görmedim. (Büyük bayan) "iyi



Ilaria Falerno kalbi



San Cesario di Lecce o bir Ilaria Falerno benim vatandaşlar hala Enstitüsü katılıyor ve yazar. "Tarımsal Teknik Enstitüsü: Bu kalp sonsuza dek sürecek !!!!! Profesör, arkadaşlar ve herkes benim okuldaki tüm katılım güçlü bir duygusu ile birleştirilmiştir ... Tüm fantastik vardır .... derinden Bu okulda geçirdiğim yıllar pişman! "



Centaur Francesco Pascali



şimdi Urbino yaşıyor Francesco Pascali onu Scooter turları hatırlıyor ve yazıyor: "okula şirketi tarafından" Yine yağı damla ile atış yaparken gideceğiz "almak hazır



Alexander Pierri hatıraları



Alessandro Pierri hala "ve bu gibi erkekler ve kendi gerçek okullar Sayın orada olmayan herhangi bir olacak, tüm karakterleri ve geçemezse veya kaybetmek yuvarlak okul geçitleri gitmek için oldu bütün maceralarını ya da yürümek zorunda ....... ufff güzel anılar bir duş Tirrell, ka ka, sınıf ... salonu, hipokampus, Okkupati, Tirrell ile alanlarda yürüyüş .......... uzun boylu nerede bunlar .... hatırlamaya "dir .........



Sıfır De Bernart



Anna Marasco "2008 yılı Temmuz ayında mezun M sn, bir yıl önce geçti. Ben tüm renklerin gördüm, ama harika bir 5 yıl geçirdi. Kiama Sonra ke eğlenceli. Prof de Bernart M hafıza, hatta görevleri 0 koymak, biz iyi combinate.ma Paladins oldu kaç prof nn kuzgun, sonra size ve Martin "



Özel okul Michela



Michael RP "Okulumuz biridir en özel, sadece kim ya da katılmak ve sevebilirim gerçekten takdir neyse ben bir şey söylemek istiyorum ... katılmış olanlar tamamen, ama biraz deli olduğunu anlamak Profesör Capone o Toprak oldu Tarım sayesinde kısmen, bir efsane oldu! love it! diğerleri Prof onları Kutsal Ruh'un iş, bir tüp anlayış değildir ve vererek kendini fiyaka olduğunu söylemek varken kolayca size zaman kazandırabilir ... nasıl. Dario, bizim gece nöbeti ve kapıcı için auhauhauh selamlar! efsanevi biliyorum.

Büyük bir "herkese öpücük



Dean Mario De Nitto İnsanlar ve ilk F önünde tavan

Ve Fernando kim katıldığı "eksik ITAS 1978-1984? Profesör Martin, Quaranta, Miglietta, Campa, Morelli, Bram, 1F .... biz İngilizce dersi ile ise çatı kafasına düştü hatırlar Kim profesör Zacharias ve bize yarısı, hastaneye gitti kim otel yok beş yıl Viyana'ya yolculuk yaptı? Ve? o zaman Viyana birçok kişi için final sınavı için başvuran seyahat değildir Nitto kişi de asıl. ... unutulmaz bir olay !!!!!!!!!!!!" içinde



Sana flaş benim agrario söyleyeceğim



Prof Mario De Nitto kişi benim Magister oldu, ben onu daha sonra Fen Patoloji ve Entomoloji, dersler beş yıl ve San Cesario di Lecce güneydoğusunda gitmek zorundayım sürece, üç daha az yakaladı ile yapmış Bana ve bilim çalışmaya dergi alışverişi öğretti benim sınıf arkadaşı Donald Cagnazzo için Salice Salentino ev.



Prof Martina ve Hayvancılık Barn, onun profesyonellik ve insanlık ziyaretleri



Prof Nicola Calasso, Ekonomi, Muhasebe ve Değerleme hazırlık dell'Agrario sadece Üniversitesi'nde geniş, yüksek derecelendirme için



Onunla Prof Caldarazzo kimya benim için artık sır oldu



Prof Vincent Rollo ve edebiyat ve siyaset onun öfkeli dersleri



Prof Alfredo Mazzotta bana agronomi, bitkiler ve otsu bitkiler arboreee öğretti



Öğrenci Birliği dell'Agrario Lecce



Tarım Lecce bize katıldılar Sevgili arkadaşlar ve (Bernard Chartres, onikinci yüzyılın Fransız filozofu) I öneren işlerini onur Derneği bulunamadı "AWAY WE CAN NEDEN 'BİZ devlerin omuzlarında oturuyor SEE" Öğrencilerin Lecce dell'Agrario. önümüzdeki günlerde bilgi Lecce Salento topraklarına yaptığımız iyi bilincini artırmak için Facebook grubunun 186 üye göndermek için bir istek yapacak ardından kırsal peyzaj ve ortamıdır.



Bibliyografya



Liberata Nicoletti, La Valle della Cupa

"Borçlanma" nin öyküsü

http://www.istitutocolumella.it/?Istituto_Tecnico_Agrario:La 0Astoria_del%% 0A% 22% 22Presta

BU LECCE TARIM TEKNİK ENSTİTÜSÜ ... nasıl ????????? http://www.facebook.com/group.php?gid=46179644599 # / group.php? = 46179644599 & v = wall gid

Nessun commento:

Posta un commento